Sporcu Site

Mesut ''BİZİM ÇOCUK DEĞİL''


Türk Milli formasını 'ilk 11' garantisi isteyerek pazarlık konusu yapan Mesut Özil, Alman milli takım formasıyla gol atınca ahali sevinir.

Türk Milli formasını 'ilk 11' garantisi isteyerek pazarlık konusu yapan Mesut Özil, Real Madrid'e transfer olunca ahali sevinir.

Türk Milli formasını 'ilk 11' garantisi isteyerek pazarlık konusu yapan Mesut Özil'in ne başka bir milli takım attığı için gole sevinirim ne de Real Madrid'e gitmesine.

Kabul etmek gerekir ki o asla 'bizim çocuk' olmadı. Ben sevinemiyorum, gurur duyamıyorum ...
 
Ve Eklemek istiyorum...Mesut asla Yurtdışında oynayan gençlere kötü örnek olmayacak ... olmamalı .... Hayatta Herşey Para Değildir ... İnanın Mesutta Biraz Türklük Duygusu Olsa Türkiyeyi Seçerdi ... Sevinenler Olabilir Onlar Sevinsin Ben Ne Sevinirim Nede Üzülürüm...
 
 
 
 
Ne Mutlu Türküm Diyene

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Mesutdan adam olmaz

mesut dedi ki...

Mesut sen almansın alman kalacaksın...Sen Türk olmaya laik değilsin

Adsız dedi ki...

mesut niye Türkiyeyi seçmedin

Adsız dedi ki...

Mesut Türk değil

Adsız dedi ki...

Bu yazıyı yazan site ekibine teşekkürlerimi sunarım

Adsız dedi ki...

Yazı süper.

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir