Sporcu Site

Sheamus İle Röportaj

Muhabir: Hem seyirci konumundaki insanlara vahşice saldırdın, hem de Triple H HBK için elveda konuşması yaparken araya girdin.Hiç utanmadın mı?


Sheamus: Saldırı derken Lawler ve ve Cuban diyorsanız, onların başına böyle bir şey geleceği belliydi. Ayağıma dolanıp duruyorlardı. Triple H konusunda da hiç utanmıyorum, çünkü o başta benim WrestleMania anımı berbat etti. Ondan intikam almak zorundaydım. WWE dünyasında en iyi olmak istiyorsanız böyle şeyleri kaçırmamanız gerekli.

Muhabir: Bu kadar hızlı yükselmen herkesin gözüne batıyor ve senin bu yükselmeni birilerine borçlu olduğunu düşünüyorlar. Bunu nasıl ödeyeceksin?

Sheamus: Hiç kimseye bir şey borçlu değilim. Ringe çıkarım, karşıma geleni cezalandırırım. Benim için tek bir şey var: Kazanmak! Eğer birileri ona bir şeyler borçlu olduğumu düşünüyorsa karşıma çıkmasın, çok fena yaparım.

Muhabir: Cildin o kadar beyaz ki, karşına çıkan rakiplerin gözleri kamaşıyor ve bu sana rekabette haksız kazanç sağlıyor. Bu suçlamaya karşı kendini nasıl savunacaksın?

Sheamus: Ben bir İrlandalıyım ve ülkemde herkes cildimin rengine hayrandır. Bu suçlamayı yapanlar ringde karşıma çıkmak istemeyen korkak düşmanlarım olmalı. Bu suçlamayı kesinlikle kabul etmiyorum.

KAYNAK: RESMİ WWE DERGİSİ

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir