Sporcu Site

Q7 Q7'ye Necip ise metrobüs'e !

Quaresma, yeni arabasıyla İstanbul sokaklarında boy göstermeye hazırlanıyor.

Beşiktaş’ın flaş transferi Quaresma, yeni arabasıyla İstanbul sokaklarında boy göstermeye hazırlanıyor. Bayrampaşa’da oturan Necip Uysal ise idmanlara yetişebilmek için sabahın erken saatlerinde yollara düşüyor.


SEZONA büyük ümitlerle açan ve flaş transferlerle büyük sükse yapan Beşiktaş’ta, Teknik Direktör Bernd Schuster’in kısa sürede gözdelerinden olan Necip Uysal, takımdaki ağabeylerinden çok farklı bir yaşam sürüyor.
Siyah beyazlı takımın altyapısından yetişen ve bu sezon ilk 11’i zorlayacağını hazırlık döneminde gösteren Necip’in, Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri’ne metrobüs ve vasıtalarla gidip, geldiği ortaya çıktı.
Beşiktaş’ın büyük ses getiren transferi Quaresma, kendisine hediye edilen Audi Q7 marka aracıyla İstanbul caddelerinde boy göstermeye hazırlanırken, Necip Uysal, Bayrampaşa’daki evinin yolunu toplu taşıma araçlarıyla tutmaya şimdilik devam edecek.
Beşiktaş ile 600 bin lira karşılığında maç başına anlaşması bulunan genç oyuncu, hayatından ve yaşadığı ortamdan çok mutlu olduğunu söyledi. Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri’ne, Bayrampaşa’dan gidip gelmenin keyifli olduğunu ifade eden Necip, “Kimseyi kıskanmıyorum. Hedeflerim var. Bunları zaten bir gün başaracağım. Yolun başındayım. Çıtayı yükselttiğimde benim de elime ağabeylerim kadar para geçtiğinde herşeyim olacak. Ama bugünleri de asla unutmayacağım” dedi.

Quaresma hakediyor

Düzenli bir hayatı olduğunu kaydeden genç oyuncu şöyle devam etti: “Sabah idmanlarına gelirken, metrobüs ve diğer taşıma araçlarını kullanıyorum. Tesisler ile evim İstanbul’un iki ayrı yakasında. Araçla, Ümraniye’ye gitmeye kalksam en az 2 saat yollarda zaman harcayacağım. Metrobüsle daha çabuk evimden, karşıya geçiyorum. Benim de bir gün rahata erebilmem için çok çalışmam gerektiğinin farkındayım. Quaresma’ya çok lüks yeni bir araç hediye edildi. O büyük bir yıldız ve herşeyi hakediyor. Ben, hakkımı aldığıma inanıyorum. İleride de alacağımdan şüphem yok. Kendimi hiç kimseyle kıyaslamıyorum, kıskançlık yapmıyorum ve ileriye bakıyorum.”

Lakaba göre araba modeli

BEŞİKTAŞ Kulübü’nün sponsorlarından Doğuş Otomotiv, Teknik Direktör Bern Schuster ile Portekizli yıldızı Ricardo Quaresma’ya Audi marka araçlar tahsis etti. Nevzat Demir Tesisleri’nde, yöneticiler Fahrettin Curoğlu, Serdar Adalı ve Cengiz Zülfikaroğlu ile kulüp genel müdürü Murat Ülgen’in de katılımıyla gerçekleştirilen törende, Bern Schuster ile Ricardo Quaresma kendilerine tahsis edilen araçları aldılar.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir