Sporcu Site

Klişeleşmiş Futbolcu Sözleri

Birazda Gırgır Yapalım Diye Hazırladım.
"iyi oynadık"
-Dur tahmin ediyim :) iyi oynadınız ama kazanamadınız değilmi -
-Evet
-Adam olun iyi oynamasanızda 3puan önemli
"kazandık mutluyuz şimdi bidahaki maça bakıyoruz"(...)


"çok pozisyona girdik ama olmadı" (bi insan 40 toptan 1 ini içeri sokamaz mı be! )



"taraftarımıza hediye ediyoruz" (sizi çakallar sizi 1hediye ile bizi kandıramazsınız)



"önemli olan benim gol atmam değil takımın galibiyeti" ( olsun genede ben atıyım )



"bi çıkışımız var onu devam ettirmek istiyoruz"(yorumsuz)



"sağdan hıdır abi çok güzel kesti bana dokunmak kaldı"(...)



"valla akşam televizyondan izliycez artık pozisyonu" ( ne izlicem bee buz gibi penaltıydı o ... Bişey Hakem,Bişey Hakem )



"buradan puan veya puanlarla dönmek istiyoruz" ( artık ne alırsak kardır puan olmazsa bari bi kaç krampon top filan olsun )



"bu tip maçların havası başka olur" ( Ne b.k yicez bee )



"lig uzun bir maraton artık önümüzdeki maçlara bakıcaz" ( tüh bee yine tokatladılar yolladılar )



"artık her maç final havasında"(yusuf,yusuf)



"takim olarak cok iyi mucadele ettik"(ama kazanamadınız demi)



"derbilerin atmosferi farkli olur" ( yenilirsek şaşırmayın.. )



"hedefimiz iyi futbol ve uc puan" ( yerim iyi futbolu 3 puan alalım rezil olalım )



"ŞalvarSpor da çok mücadele etti ama biz kazandık mutluyuz." (ŞalvarSporda takımmı be )



"zor olacağını biliyorduk artık ligde kolay maç yok." ( oha bee nası takım bu zor kurtardık oturma organını )



"henuz %60 kapasiteyle oynuyoruz" ( % 40 aslında da diyemezsin öperler )



"ligde bu haftalardan sonra iyi futbol beklemek hayalcilik olur önemli olan 3 puandı. aldık mutluyuz."(neden bu haftalar lanetlendimi)



"rakiplerimiz bize karsi cok daha fazla konsantre oluyorlar"(sizde onlara olun be kardeşim)



"sampiyonluga kilitlendik!"(böyle diyip şampiyon olamayanları çok gördün



"valla benim hocayla hic bi sorunum yok oyna dese oynariz" ( hocaya bak hele tutmuş xxx die futbolcu getirmiş onu oynatıyo ulan inşallah yenilirsiniz cibiliyetsiz tosbağalar sizi.azcık yağ çekiyimde benide bir maça alsa bari  )



"bu kadar da olmaz ki biz de ekmek yiyoruz buradan" ( herif forvetlerine attığım dirseği mi gördü ne? )



"maça yedek çıkmış olmam önemli değil hocanın takdiri" ( hoca senin sülaleni..)



"takım içindeki arkadaşlık çok iyi"(iyiyse maç kazanın azıcık



"üzgünüz. Artık önümüzdeki maçı kazanıp taraftarımıza kendimizi affettireceğiz"(hep aynı söz)



"bana penaltı gibi geldi ama aslında pozisyona birazda uzaktım" (penaltı değilse etek giycem sonraki maçta.not:penaltı olsada olmasada size penaltı gibi gelir zaten)



"başımı kaldırdım kaleye baktım Rüştü abinin öne çıktığını görünce vurdum gol oldu"(aferin oğlum hadi şimdi abilerine şeyini göster)



"bu maçın hakkı beraberlikti kaybettiğimiz için üzgünüz"(bazen doğru diyorlar ama)



"top bizi sevmedi olmayınca olmuyor üzgünüz" ( topu öküz gibi dışarı atmamızı başka türlü açıklayamıyorum)



"rövanşta saha avantajımızı kullanıp iyi bir skorla finale adımızı yazdıracağız"(inşallah diyelim)



"Besiktasın hakemlere ihtiyacı yok" (bizim var dı bee )



"Ben profesyonel bir futbolcuyum" ( parayı versinler ÇatladıKapı sporda bilem oynarım )



"Çok pozisyon buluyorz iyi oynuyoruz ama bir türlü galip gelemiyoruz sansızlık" ( Kale denen yer köşedeki bayraklı yermiydi? )



"Yedek kalmam hocamın takdiri asla kırgın degilim" ( sölicem arkadaşlara bi eşek sudan gelinceye kadar dövsünler bu hocayı hatta bi arkadaşta çeşmenin başında dursun eşeği suda oyalasın )



"Biliyorsunuz ben hakemler hakkında konusmam ama:........." ( Bizden bi cacık olmaz bari hakeme yükleyim suçu ortalık karışır bizde sıyrılırız )

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir