Sporcu Site

Futbol Kamyon Arkası Yazıları :)

Fatih Terim, Allah kerim!

-Stopersin dediler, kız vermediler!

-Kazmayım ama para bende!

-Hakem affeder, ben affetmem!

-Bana derler Adanalı Hasan Şaş, kelebek gibi uçarım, arı gibi düşerim! -

-Tek rakibim, Brezilya Hava Yolları!

-Yaklaşma toz olursun, çalımlama pişman olursun!

-Gollerin ustasıyım, röveşata hastasıyım!

-Kuzu kurdun, gol forvetin!

-Şu âlemde tek gizli forvetim!

-Driplingime seyirci, duruşuma başkan hasta!

-Liberoysan bas topa, forvetsen vur topa!

-O şimdi stoper!

-Allahım, ofsayta düşürme hiçbir kulunu!

-İbrahim Üzülmez ise Bülent de Korkmaz uleyn!

-Sağlı sollu kontrataklarla geliyorum peynir gözlüm!

-Kaleyi cepheden gören bir yerlerde buluşalım!

-Uzaktan seveceğim, yalnız Erman hoca bilecek!

-Bir UEFA Kupası'na bir de sana doyamadım birtanem!

-Maradona'yı da bir ana doğurmadı mı!

-Bu aşk penaltılara gider!

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir